poniedziałek, 4 czerwca 2012

Zestwy kuchenne

Dużo się  ostatnio u nas dzieje :). Marcia w poprzednim poście już na ten temat pisała więc nie będę  się rozpisywać. Pokażę tylko to co uszyłam. Zaległości jest jednak dużo  więc żeby nikogo nie zanudzać zdjęciami będę musiała na to poświęcić  dwa posty. Tymczasem pokażę dziecięce zestawy kuchenne. Uprzedzam, że trochę tego jest. Fartuszki zdobiłam aplikacjami i kolorowymi pasmanteriami. Na specjalne życzenie fartuszki są spersonalizowane. 

W zieloną krateczkę z aplikacją gąski dla 4-latka.

Też zielona krateczka z aplikacją motylka.

Hmm czerwono - zielona łączka?
 W stylu retro - fioletowa krateczka.


Czerwona krateczka z aplikacją muchomorka


 Z aplikacją filiżanek-mój faworyt
 I zestaw z  czapką kucharza.
Dziękuję wszystkim którzy dotrwali do końca. Mam nadzieję, że nie było nudno. Na koniec jeszcze - duży męski.

To już naprawdę koniec.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę miłego tygodnia.
Alina
 

8 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładne, z gąską moja ulubiona :)

Makolina pisze...

super pomysł! super wykonanie! pozdrawiam serdecznie ;-)

Biżuteria z filcu pisze...

Wow, niezły hurcik :)Wszystkie są rewelacyjne, nawet nie wiem, który jest tym naj :)

Jagna pisze...

super :)

AgA19791a pisze...

Świetne kompleciki i bardzo pomysłowe! Doprawdy jest na co popatrzeć.
Mój ulubiony to ten "z muchorkiem" ;)
Oklaski, takie to wszystko przepiękne!!!

Joanna pisze...

Bardzo pomysłowe, a jaka różnorodność :)

Anonimowy pisze...

fantastyczne!!

Joanna pisze...

Śliczne i bardzo pomysłowe!!!!