sobota, 19 lutego 2011

Bieżnik i "obrazy"

Jak zapewne ostatnio zauważyłyście na stronach naszego bloga na dobre zagościł patchwork! Wierzcie mi, że  czasami mam wrażenie jakbym nic innego nie robiła jak tylko rozmawiała z mamą przez telefon o patchworku! A to wszystko za sprawą siostry Madzi i jej odkrywczych pobytów w księgarni! Dzieki Ci Madziu!!:*

Musze się przyznać, że mnie też wkręcił ten patchwork na dobre. Kiedyś nie lubiłam siedzieć przy maszynie, pewnie dlatego, że nie umiałam za dobrze szyć i szybko się zniechęcałam! A teraz, nie mogę się doczekać kiedy będe miała wreszcie czas aby usiąść i coś uszyć. Wyobraźcie sobie, że prowadzę nawet zeszyt, w którym ilustruje pilnie pomysły jakie mi się w głowie zrodziły!Co by nie zapomnieć! I co chwilę odkrywam w domu jakieś skrawki, teraz już bardzo cennych latek!! :)
  
A dziś chciałam Wam pokazać jaki bieżnik uszyłam  i dwie podkladki śniadaniowe! Podkładki to są OBRAZY. Tak żartujemy z mamą, bo są tak ładne i bialusieńko czyste, że aż strach na nich jeść :) i bardzo podobne do tych Madzi w poście niżej... Śniadanie dla dwojga. Mam nadzieję, że nie ma mi tego za złe! W końcu to był jej pomysł, moje jedynie wykonanie!  A bieżnik na ponad metr długi i wąziutki na 30 cm został uszyty dosłownie z resztek. 
 


 








Przyjemności w tworzeniu, wierzcie mi, że się opłaca!!
Pozrawiam cieplutko
Marcia :)

6 komentarzy:

madziula pisze...

no no rozszalałaś się z tymi patchworkami :) bardzo podobają mi się Twoje ozdobne ściegi w pikowankach :) i generalnie Twoje pomysły bardzo mi się podobają :)

Mała Mi Buka pisze...

Przepiękne te Twoje patchworki, kojarzą mi się z latem i latawcami w lipcowym słońcu, przecudny komplecik!

Gazynia pisze...

przecudny komplet! Taki radosny i słoneczny... i tak przecudnie przepikowany:)

amma pisze...

Ślicznie Marciu.Pamiętaj, że najlepszym miejscem na "obrazy" jest ściana ;)). Jeszcze raz moje gratulacje.
Buziaczki
Mama

amma pisze...

Dziekuje Wam dziewczyny za mile slowa! Takie komentarze tylko mobilizuja do dalszej pracy!Jeszcze troche i opudblikuje moja pierwsza serwetke ze 100kwadratow :) Zapraszam juz teraz!
marta

handmade by Helena pisze...

ale cudny ten komplet !!!!!