wtorek, 4 października 2011

Jesienny wianuszek


Początek jesieni już za nami, więc najwyższy czas rozejrzeć się za jakimiś słodkimi jesiennymi ozdobami! Co lubicie najbardziej? Żołędzie, kasztany, grzybki, dynie, jabuszka czy gruszki! Pod tym wzlędem jest jesień cudowną porą roku. Nieuważacie?! A jak jeszcze nasze boskie rączki w połączeniu oczywiście z naszą cudowną główką potrafią to zrobić same to ostateczna przyjemność oglądania jest jeszcze większa!


Ja po licznych odwiedzinach na waszych blogach zdecydowałam się moje jesienne przygotowania zacząć od słomiankowego wianeczka na drzwi! Owinęłam go jasnym materiałem i uszyłam po 3 ficowe jabłuszka i gruszki. Do tego letnie jeszcze motylki i troche  żywego, kolorowego materiału. 



Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona! Prace ręczne to czysta przyjemność twórczego myślenia :) Zgodzicie się ze mną?!

Pozdrawiam Was bardzo słonecznie!
Marta 

Brak komentarzy: