niedziela, 6 marca 2011

W świecie kosmetyczek

Bardzo polubiłam zszywanie trójkątów. Do tego stopnia, że jak zaczęłam nie mogłam skończyć. Częściowo za sprawą kosmetyczek, które z uporem maniaka zszywałam z powstałych kawałków. Zobaczcie zresztą sami.
Różyczki i czerwono-biała krateczka,czyli "Romantyczna"
"Lawendowe"- w połączeniu z zielenią  ładnie się prezentują
Takie słoneczne czyli " Wiosenne"

Kosmetyczki mają wymiary:

Wymiary mniejszej:
długość - 18 cm
wysokość - 10 cm
szerokość - 11 cm


Wymiary większej:
długość - 23 cm
wysokość - 12 cm
szerokość - 12 cm

Te większe są wykonane techniką quiltingu czyli pikowania - zszyte trzy warstwy (w środku ocieplinka) i przepikowane ślicznym maszynowym ściegiem. Kosmetyczki na zdjęciu nie są z żaden sposób "wypchane" dzięki ocieplince pomiędzy dwoma materiałami i pikowaniu "trzymają fason".
Kosmetyczki są przeznaczone do sprzedaży więc jeśli komuś również się spodobały zapraszam tutaj
Przypominam również i zapraszam chętnych na Madzi "rozdawajkę" :))
Pozdrawiam.
Alina

3 komentarze:

madziula pisze...

no szalejesz kochana szalejesz :)super są te kosmetyczki :)

SzycieUli / UlaSewing pisze...

śliczne te kosmetyczki! kojarzą mi się z romantyczną wsią- ale tak bardzo pozytywnie :) pozdrawiam

andzia35 pisze...

super te kosmetyczki pięknie się trzymają;))pozdrawiam