wtorek, 30 sierpnia 2011

Serduszkowa girlanda


Dziś będzie krótko i treściwie! Skończyłam dzisiaj przed południem moja girlandę na korytarz. Podpatrzyłam ją u agah. Świetnie dekoracje szyje ta kobitka! Zajrzyjcie do Niej w wolnej chwili, bo naprawdę warto! 




Serduszkowa girlanda świetnie prezentuje się na szerokich drzwiach wejściowych (od środka) i cudnie pasuje kolorystycznie do lamp  na korytarzu -  a wiszą tam aż 3! Szyje się ją bardzo prosto i szybciutko. 5 serduszek i 6 kokardek. Materiału na kokardki nawet nie obrzucałam tylko ostrożnie obcięłam super ostrymi nożyczkami!

 
Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie i lekko słonecznie!
Marta

2 komentarze:

magda k. pisze...

Girlanda cudowna :) Pięknie się prezentuje, pozdrawiam

amma pisze...

Bardzo ładna. Oj tak w sam raz na korytarzowe - wejściowe drzwi. Do tych lamp-super to dopasowałaś Marciu.
Ściskam
Mama